|
| Учням
| |
2020
Міністерство освіти і науки України спільно з платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus представляють повний цикл безкоштовних онлайн-курсів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з Математики, Української мови і літератури, а також Історії України 2020
В Україні з'явилася онлайн-бібліотека, з якої можна завантажити всі шкільні підручники з першого по 11 клас. Надані для скачування матеріали відповідають програмі 2015 року. Для зручності вони розсортовані по класах навчання.
|
|
|
| Слава Україні!
| |
Героям слава!
Ми ними пишаємося. Ми їх пам’ятаємо. І завжди будемо пам’ятати!
|
|
|
| | |
| Головна » 2013 » Жовтень » 11 » Поради педагогам і батькам у роботі з обдарованими дітьми
12:16 Поради педагогам і батькам у роботі з обдарованими дітьми |
• У талановитої дитини відразу помітні тонка спостережливість, зосередженість, посидючість, уміння наполегливо переслідувати поставлену мету, самостійність і незалежність у діяльності. • Немотивований тиск та примус, нав'язування занять затримують прояви справжніх природних нахилів. • Занадто рання спеціалізація та «професіоналізація» збіднюють особистість. Необхідно гармонійно розвивати сукупність тілесних, душевних і розумових сил, які становитимуть реальну користь у житті, допоможуть вихованцеві посісти достойне місце в суспільстві. • Талановитій дитині необхідно надавати не тільки свободу самодіяльності, а й можливість у певних межах обговорювати з дорослими свої наміри. У результаті виробляється самоповага та здатність критично оцінювати свої здібності й дії. • Інтенсивному розвитку природних задатків допомагають ознайомлення з різноманітною діяльністю, глибокі й помірно численні враження. Потрібні для творчості фарби, звуки, форми, рухи талановиті діти знаходять у спілкуванні з природою, яка пробуджує мислення, уяву, творчість. Цікавий матеріал, який можна використати як доповнення до наведених вище порад учителям і батькам, містять сучасні дослідження, проведені відомим психологом А. Баркан із питань виховання обдарованої дитини: 1. Важливо не ігнорувати унікальності такої дитини, проте й не висловлювати надмірних захоплень її обдарованістю, не перетворювати життя дитини на інструмент задоволення батьківських амбіцій. 2. Природна допитливість обдарованих дітей є причиною безлічі запитань, якими вони «замучують» дорослих: Особливо складно з такими дітьми в школі. їх намагаються порівняти з іншими, підігнати під зручний стандарт звичайного, слухняного учня. Ось чому так часто ті, кого в дитинстві називають «вундеркіндами», з віком стають звичайними прагматичними людьми, які нічого оригінального, нового не створюють, а їхні досягнення не відповідають рівню їхніх здібностей. 3. Необхідно створювати всі умови для розвитку таланту, але не нав'язувати дитині своїх захоплень та інтересів, не культивувати необхідності будь-що досягти неперевершених результатів, не перевантажувати, не змушувати постійно займатися улюбленою справою, бо це може відбити бажання цікавитися улюбленим заняттям, стати причиною неврозу або розвинути в дитині пихатість та претензійність. 4. Намагатися зменшити надмірну вразливість обдарованої дитини, вчити її гідно програвати і не сприймати невдачу як трагедію, володіти емоціями, робити все, щоб дитина не занижувала самооцінки і водночас не виставляла на показ свою обдарованість. 5. Допомагати їй налагоджувати нормальні стосунки з дорослими і дітьми.
6. Якомога більше приділяти уваги її фізичній активності.
психологічною службою рекомендується: — проявляти серйозне ставлення до запитань і висловлювань дитини; — надавати можливість демонструвати свої досягнення; — надавати дитині місце для занять; — демонструвати дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за досягнуті успіхи; — надати допомогу в поліпшенні результатів її роботи; — привчати дитину мислити самостійно; — регулярно читати дитині цікаву в пізнавальному плані літературу; — спонукати дитину до фантазування, придумування історій; — уважно ставитися до особистих потреб дитини; — знаходити час для того, щоб побути з дитиною наодинці; — не карати дитину за ненавмисно зроблені помилки; — надавати допомогу в її експериментуванні з навколишнім середовищем у пізнавальних цілях; — спонукати дитину до того, щоб знаходити проблеми та вирішувати їх; — надати допомогу в її особистісному розвитку; — розвивати в дитині позитивне сприйняття своїх здібностей; — довіряти дитині; — стимулювати самостійність дитини. |
Категорія: Поради вчителям |
Переглядів: 704 |
Додав: Віра_Каменюк
|
| |
| | |
|
ЛІЦЕЙ ЧЕКАЄ ВАС!.. |
60440 с.Старий Вовчинецьвул Головна, 7 Глибоцького району Чернівецької області
Телефони: директор: 5-56-10; вчительська: 5-56-00; музей: 5-56-36. -------------------------- E-mail: 21435920school@ukr.net Skype: Сайт: http://vovchynets1987.at.ua/
Скануй QR-код та відвідай сторінки нашого сайту!
-------------------------- Ліцей на порталах:
- у соціальних мережах:
|
*** |
КОМАНДА САЙТУ Адміністратор: Білійчук Жанна Василівна Модератори: Лук'ян Ніна Іванівна Каменюк Віра Василівна Єремій Галина Василівна Передерко Катерина Аврамівна
|
|