Вхід на сайт

 
Меню сайту



 
Пошук
 
Розклад уроків

РОЗКЛАД УРОКІВ
на 2019/2020 н. р.
І семестр
 




 
Олімпіада




 
Учням






2020

https://prometheus.org.ua/

Міністерство освіти і науки України спільно з платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus представляють повний цикл безкоштовних онлайн-курсів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з Математики, Української мови і літератури, а також Історії України
2020





В Україні з'явилася онлайн-бібліотека, з якої можна завантажити всі шкільні підручники з першого по 11 клас. Надані для скачування матеріали відповідають програмі 2015 року. Для зручності вони розсортовані по класах навчання.


 
Категорії розділу
Тренінги, виховні заходи [2]
Поради вчителям [11]
Поради батькам [16]
Поради учням [12]
 
Дай руку!..
 
ДРУЗІ САЙТУ

Департамент освіти і науки молоді та спорту Чернівецької ОДА

ІППОЧО

Управління освіти Глибоцької РДА 

Інформаційна система управління освітою

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Мої знання

Персональні сайти педагогів 


 
Слава Україні!

Героям слава!
 

Ми ними пишаємося. 
Ми їх пам’ятаємо. 
І завжди будемо пам’ятати!





 
Погода
Старий Вовчинець
 
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
 
Міні-чат
 
Головна » 2013 » Жовтень » 11 » Поради педагогам і батькам у роботі з обдарованими дітьми
12:16
Поради педагогам і батькам у роботі з обдарованими дітьми


• У талановитої дитини відразу помітні тонка спостережливість, зосередженість, посидючість, уміння наполегливо переслідувати поставлену мету, самостійність і незалежність у діяльності.
• Немотивований тиск та примус, нав'язування занять затримують прояви справжніх природних нахилів.
• Занадто рання спеціалізація та «професіоналізація» збіднюють особистість. Необхідно гармо­нійно розвивати сукупність тілесних, душевних і розумових сил, які становитимуть реальну користь у житті, допоможуть вихованцеві посісти достойне місце в суспільстві.
• Талановитій дитині необхідно надавати не тільки свободу самодіяльності, а й можливість у певних межах обговорювати з дорослими свої наміри. У результаті виробляється самоповага та здатність критично оцінювати свої здібності й дії.
• Інтенсивному розвитку природних задатків допомагають ознайомлення з різноманітною ді­яльністю, глибокі й помірно численні враження. Потрібні для творчості фарби, звуки, форми, рухи талановиті діти знаходять у спілкуванні з природою, яка пробуджує мислення, уяву, творчість.
Цікавий матеріал, який можна використати як доповнення до наведених вище порад учителям і батькам, містять сучасні дослідження, проведені відомим психологом А. Баркан із питань виховання обдарованої дитини:
1. Важливо не ігнорувати унікальності такої дитини, проте й не висловлювати надмірних за­хоплень її обдарованістю, не перетворювати життя дитини на інструмент задоволення батьківських амбіцій.
2. Природна допитливість обдарованих дітей є причиною безлічі запитань, якими вони «заму­чують» дорослих: Особливо складно з такими дітьми в школі. їх намагаються порівняти з іншими, підігнати під зручний стандарт звичайного, слухняного учня. Ось чому так часто ті, кого в дитинстві називають «вундеркіндами», з віком стають звичайними прагматичними людьми, які нічого оригі­нального, нового не створюють, а їхні досягнення не відповідають рівню їхніх здібностей.
3. Необхідно створювати всі умови для розвитку таланту, але не нав'язувати дитині своїх за­хоплень та інтересів, не культивувати необхідності будь-що досягти неперевершених результатів, не перевантажувати, не змушувати постійно займатися улюбленою справою, бо це може відбити бажання цікавитися улюбленим заняттям, стати причиною неврозу або розвинути в дитині пихатість та претензійність.
4. Намагатися зменшити надмірну вразливість обдарованої дитини, вчити її гідно програвати і не сприймати невдачу як трагедію, володіти емоціями, робити все, щоб дитина не занижувала само­оцінки і водночас не виставляла на показ свою обдарованість.
5. Допомагати їй налагоджувати нормальні стосунки з дорослими і дітьми.

6. Якомога більше приділяти уваги її фізичній активності.

психологічною службою рекоменду­ється:
— проявляти серйозне ставлення до запитань і висловлювань дитини;
— надавати можливість демонструвати свої досягнення;
— надавати дитині місце для занять;
— демонструвати дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за до­сягнуті успіхи;
— надати допомогу в поліпшенні результатів її роботи;
— привчати дитину мислити самостійно;
— регулярно читати дитині цікаву в пізнавальному плані літературу;
— спонукати дитину до фантазування, придумування історій;
— уважно ставитися до особистих потреб дитини;
— знаходити час для того, щоб побути з дитиною наодинці;
— не карати дитину за ненавмисно зроблені помилки;
— надавати допомогу в її експериментуванні з навколишнім середови­щем у пізнавальних цілях;
— спонукати дитину до того, щоб знаходити проблеми та вирішува­ти їх;
— надати допомогу в її особистісному розвитку;
— розвивати в дитині позитивне сприйняття своїх здібностей;
— довіряти дитині;
— стимулювати самостійність дитини.
Категорія: Поради вчителям | Переглядів: 704 | Додав: Віра_Каменюк
Всього коментарів: 0
avatar
Інформаційний блог












ЛІЦЕЙ ЧЕКАЄ ВАС!..
Наша адреса:
60440
с.Старий Вовчинець
вул Головна, 7
Глибоцького району
Чернівецької області




Телефони:
директор: 5-56-10;
вчительська: 5-56-00;
музей: 5-56-36.
--------------------------
E-mail:    
21435920school@ukr.net
21435920@mail.gov.ua
Skype:
st.vovchinec.school.1986
Сайт: http://vovchynets1987.at.ua/

Скануй QR-код та відвідай сторінки нашого сайту!


-------------------------- 
   Ліцей на порталах:   

 


-  у соціальних мережах:


 

ВІТАЄМО!!!






***

КОМАНДА САЙТУ
Адміністратор:
Білійчук Жанна Василівна   
Модератори:
Лук'ян Ніна Іванівна
Каменюк Віра Василівна 
Єремій Галина Василівна
Передерко Катерина Аврамівна

ФОТОГАЛЕРЕЯ


***
***
***
***
 








***
***
Шкільний вальс
Сайти педагогів
[25.11.2024]
(0)

Архів записів