Вхід на сайт

 
Меню сайту



 
Пошук
 
Розклад уроків

РОЗКЛАД УРОКІВ
на 2019/2020 н. р.
І семестр
 




 
Олімпіада




 
Учням






2020

https://prometheus.org.ua/

Міністерство освіти і науки України спільно з платформою масових відкритих онлайн-курсів Prometheus представляють повний цикл безкоштовних онлайн-курсів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з Математики, Української мови і літератури, а також Історії України
2020





В Україні з'явилася онлайн-бібліотека, з якої можна завантажити всі шкільні підручники з першого по 11 клас. Надані для скачування матеріали відповідають програмі 2015 року. Для зручності вони розсортовані по класах навчання.


 
Категорії розділу
Тренінги, виховні заходи [2]
Поради вчителям [11]
Поради батькам [16]
Поради учням [12]
 
Дай руку!..
 
ДРУЗІ САЙТУ

Департамент освіти і науки молоді та спорту Чернівецької ОДА

ІППОЧО

Управління освіти Глибоцької РДА 

Інформаційна система управління освітою

Інформаційна система управління освіти Чернівецької області

Мої знання

Персональні сайти педагогів 


 
Слава Україні!

Героям слава!
 

Ми ними пишаємося. 
Ми їх пам’ятаємо. 
І завжди будемо пам’ятати!





 
Погода
Старий Вовчинець
 
Календар
«  Квітень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
 
Міні-чат
 
Головна » 2015 » Квітень » 28 » Конфлікт в педагогічному колективі: шляхи вирішення
09:46
Конфлікт в педагогічному колективі: шляхи вирішення
 П'ять типових форм поведінки людей у конфліктній ситуації:
І. Уникання (прагнення вийти з конфліктної ситуації, не розв'язуючи її) рекомендується, коли: напруженість надто велика і необхідно її знизити; потрібно виграти час для одержання додаткової інформації та підтримки; результат не є дуже важливим; необхідний час для зваженого оцінювання ситуації; джерело розбіжностей тривіальне і несуттєве порівняно з важливішими завданнями; предмет суперечки не стосується справи і при цьому є симптомом інших серйозніших проблем; негайне розв'язання проблеми є небезпечним, оскільки відкрите обговорення предмета конфлікту може тільки погіршити ситуацію.
II. Змагання (конкуренція або відкрита боротьба за свої інтереси, завзяте відстоювання своєї позиції) доречне, коли: результат важливий для вас і ви робите ставку на розв'язання проблеми; маєте достатній авторитет і ваше рішення найкраще; потрібно прийняти швидке рішення й у вас є для цього влада; ситуація є критичною і необхідне термінове реагування; слід навести лад заради загального добра; ви відчуваєте, що у вас немає іншого виходу і вам нічого втрачати у взаємодії з оточуючими, що віддають перевагу авторитарному стилю спілкування.
III. Компроміс (урегулювання розбіжностей через взаємні дії) слід вибирати, коли: потрібне термінове розв'язання за дефіциту часу й інформації; вас влаштовує тимчасове рішення; інші шляхи розв'язання неефективні, є переконливі докази з обох боків; рішення не має для вас принципового значення, збереже добрі взаємини і якщо ви не хочете все втрачати; аргументи обох сторін однаково переконливі; співпраця й директивне утвердження своєї думки не можуть привести до успіху.
IV. Пристосування (зміна своєї позиції, перебудова поведінки, згладжування суперечностей на шкоду своїм інтересам) є кращим, коли: вас не цікавить те, що сталося; є бажаним збереження добрих стосунків з іншою стороною; конфлікт розв'язується сам через неконфліктну поведінку; конфлікт вносить надмірний стрес у взаємини сторін, а привід до конфлікту незначний; результат конфлікту важливіший для іншого, ніж для вас; необхідно визнати власну неправоту; для відстоювання своєї думки потрібно багато часу значних інтелектуальних зусиль, тоді як вас не особливо хвилює те, що сталося.
V. Співпраця або консенсус (спільне вироблення рішення, що задовольняє інтереси всіх сторін; нехай воно тривале і складається з кількох етапів, утім, іде на користь справи) є можливою, коли: усі пропозиції дуже важливі Й не допускають компромісу; різні владні повноваження сторін; у вас тісні, тривалі і взаємозалежні стосунки з іншою стороною; необхідне зближення думок сторін за різних підходів до розв'язання проблеми; ви здатні вислухати один одного і разом розв'язати конфлікт.
Щоб уникати конфліктів або переборювати їх, можна користуватися безвідмовним методом — спілкуванням, ключові моменти якого такі:
  • приділяйте увагу вербальним свідченням того, що слова розбігаються з думками або почуттями. Виносьте цю суперечність у відкрите обговорення;
  • стежте за тим, щоб у вас або в іншої людини не було прихованих нових припущень або настанов. Обговорюйте їх відкрито, так, щоб помилки можна було виправити;
  • намагайтеся робити спілкування більш відкритим. Дипломатично обговоріть про те, що думаєте або почуваєте, і спонукайте до цього опонента;
  • уникайте непорозумінь. Якщо вам щось незрозуміло, то прохайте ПОЯСНИТИ.
  • якщо щось незрозуміло комусь іншому, дайте пояснення:
  • навчіться правильно слухати. Виявляйте при цьому зацікавленість і повагу до того, хто говорить. Виявляйте співчуття і давайте зрозуміти, що його почули і зрозуміли;
  • виражайте власні почуття й бажання у ввічливій формі, використовуйте «Я-твердження». Уникайте «Ви-тверджень», що можуть викликати негативні емоції в опонента.
Які шляхи виходу з конфлікту можна запропонувати?
  1. Щоб знизити напруження, не зосереджуйтеся на власних станах і думках, а спробуйте налаштуватися на партнера, стати на його місце.
  2. Дайте висловитися співрозмовникові й уважно його вислухайте.
  3. За агресивного нападу кращий ефект дасть ваша несподівана реакція. Типовими були б агресія у відповідь або страх. Використовуйте луну-техніку Й «поверніть» партнерові його слова, зберігаючи самовладання та ввічливість.
  4. Висловіть партнерові те враження, що справили Його слова: «Мене ображають ваші слова», «Я засмучений тим, як ви розмовляєте зі мною».
  5. Якщо партнер у чомусь має рацію, визнайте свою помилку та запропонуйте вихід із ситуації.
  6. Дайте відчути партнерові шанобливе ставлення до його особистості, значущість і цінність його думок і суджень.
  7. Побачивши слабкі місця у претензіях партнера, використовуйте луну-техніку в уповільненому темпі повтору. Це допоможе йому самому побачити помилку і полегшить її визнання.
  8. Підкресліть свою близькість зі співрозмовником, знайдіть щось спільне між вами.
  9. Покажіть, що ви розумієте стан співрозмовника.
Категорія: Поради вчителям | Переглядів: 725 | Додав: Віра_Каменюк
Всього коментарів: 0
avatar
Інформаційний блог












ЛІЦЕЙ ЧЕКАЄ ВАС!..
Наша адреса:
60440
с.Старий Вовчинець
вул Головна, 7
Глибоцького району
Чернівецької області




Телефони:
директор: 5-56-10;
вчительська: 5-56-00;
музей: 5-56-36.
--------------------------
E-mail:    
21435920school@ukr.net
21435920@mail.gov.ua
Skype:
st.vovchinec.school.1986
Сайт: http://vovchynets1987.at.ua/

Скануй QR-код та відвідай сторінки нашого сайту!


-------------------------- 
   Ліцей на порталах:   

 


-  у соціальних мережах:


 

ВІТАЄМО!!!






***

КОМАНДА САЙТУ
Адміністратор:
Білійчук Жанна Василівна   
Модератори:
Лук'ян Ніна Іванівна
Каменюк Віра Василівна 
Єремій Галина Василівна
Передерко Катерина Аврамівна

ФОТОГАЛЕРЕЯ


***
***
***
***
 








***
***
Шкільний вальс
Сайти педагогів
[03.05.2024]
(0)

Архів записів