Немає людей більш допитливих,
невгамовних, більш одержимих думками
про творчість, ніж учителі
В.Сухомлинський
Ці слова Василя Олександровича повною мірою характеризують групу "іменинників" - вчителів нашого ліцею, які атестуються у 2015/2016н.р. Сталося так, що у цю групу ввійшли у цьому році вчителі різних дисциплін: англійської мови (Оршевська Н.В.), захисту Вітчизни (Чапля Д.П.), фізичної культури (Баланюк П.І.), образотворчого мистецтва (Гавчук О.В.), хімії (Сидоряк Т.Д.), інформатики (Білійчук Ж.В.), початкових класів (Каменюк С.І.), соціальний педагог (Каменюк В.В.). Тому тиждень педмайстерності у нашому ліцеї був надзвичайно яскравим: не було жодного уроку схожого на урок колеги. Водночас усі уроки, заняття об'єднувала одна ідея: підготувати школярів до динамічного життя, де від своєчасного та правильно прийнятого рішення залежить життєвий успіх. Усі, хто відвідав уроки колег, отримали можливість переконатися, що за досвідом не треба далеко їздити: цікаві, творчі, нестандартні, охочі продемонструвати свої вміння вчителі - поруч.
Особливо відрадно, що у кожного з цих педагогів - сформована своя система роботи, яка дає хороші результати. На всіх уроках вчителі доступно і переконливо мотивували вихованців до сприймання навчального матеріалу. Практична значущість вивченого, обговорюваного до кінця уроку ставала очевидною. На кожному уроці панувала своя аура, яку створювала співпраця вчителя і учнів. Було добре помітно, що кожен педагог крім професійних знань та умінь в значній мірі використовує інтелектуальні та емоційно-вольові ресурси власної особистості і є свого роду емоційним та інтелектуальним донором для вихованців.
На заключному засіданні всі члени атестаційної комісії ліцею активно обговорили ділові якості колег і були одностайними: всі педагоги, що атестуються, відповідають займаним посадам, троє заслуговують присвоєння наступних кваліфікаційних категорій, троє - присвоєння педагогічного звання "старший учитель".
Хочеться побажати усім наснаги, творчих злетів, отримання задоволення від своєї роботи!
|