У нашому ліцеї над досягненням багатопланової мети: «Виховання особистості, зорієнтованої на досягнення життєвого успіху» працює не лише вчительський колектив. У цьому беруть активну участь і самі учні ліцею. Так, саме учні, а допомагає їм існування в класних колективах органів учнівського самоврядування, до яких учні залучаються уже з початкових класів. Навчаючись у початковій ланці, вони є жителями Барвінкових осель, які крокують певними напрямками. Перейшовши до середньої ланки ліцею, вони навчаються у Веселкових загонах, продовжуючи працювати за сімома напрямками дитячої організації «Веселка». Ставши восьмикласниками, вони вступають до учнівського об’єднання «Роксоланія». Очолюють роботу учнівського самоврядування у ліцеї голови ради дружини, учкому та голови секторів. Та для того, щоб була висока ефективності виховного процесу, ми намагаємося залучити до нього якомога більше ланок всієї виховної системи. Тому перед членами сектора з питань партнерства та міжнародних відносин, питань загальної та позашкільної освіти і стоїть завдання налагодити тісну співпрацю з батьками, вплив яких на свідомість дітей є найвагомішим, адже виховна мета є спільною для всіх ланок системи виховання. Саме про втілення і результативність такої співпраці і розповідала на районній конференції лідерів учнівського самврядування (05.11.2014 р), голова учкому ліцею, учениця 11 класу, Турянська Євдокія, за допомогою презентації «Створення виховного простору батьками, вчителями та учнівським колективом». Євдокія поділилася напрацюваннями та сподіваннями на майбутнє з колегами на дану тему.
|